Projektowa współpraca z restauracją Samos zaczęła się od stworzenia nowego klucza wizualnego identyfikującego restaurację jako miejsce łączące najlepsze włoskie tradycje przygotowywania pizzy oraz finezję kompozycji składników najlepszej jakości – pizzeria ma aż 49 pomysłów na ten powszechny przysmak. Motyw kreatywny to połączenie prostych form: kroju pisma, ilustracji, wzorów, faktury szarego papieru i tektury z kontrastową żółtą dominantą. Materiały identyfikacji wizualnej komunikują dzięki temu wrażenia jakie towarzyszą zjedzeniu gorącego kawałka pysznej pizzy – prostą radość i satysfakcję, piękno klasyki na talerzu (albo w ręce).
Do tej pory powstały projekty: menu restauracji, krótka karta z nowościami oraz pudełko do pizzy – wszystkie przeznaczone są do druku. Pudełko do pizzy zostało zaprojektowane w dwóch wariantach – wykorzystującym fakturę kartonu oraz zawierającym pełen nadruk z żółtą dominantą. Każde pudełko zawiera nadruk na odwrocie przedstawiający ciekawostkę na temat pizzy oraz miejsce na wpisanie kodu rabatowego dla klienta.